SuperFury.pl

Jak rozprowadzać ulotki promocyjne?

Ulotki promocyjne

Ulotki promocyjne

Doskonały pomysł, świetny projekt i pozyskanie odpowiednich gadżetów reklamowych nie wystarczy, aby pozyskać daną grupę klientów. Dlaczego? Trzeba je bowiem jeszcze skutecznie rozprowadzić, a to wcale nie jest łatwe zadanie. Dotarcie akurat do tego człowieka, który zdecyduje się na naszą usługę, a pomijanie szerokim łukiem osób, którzy nawet nie będą zainteresowani poznaniem walorów naszej marki, to nie lada wyzwanie dla każdego przedsiębiorcy. W tym wpisie skupimy się więc na jednym z gadżetów – wydaje się, że wciąż tym najpowszechniejszym.

Naturalnie chodzi o Ulotki promocyjne. Coraz częściej pojawiają się głosy, że zalewają one centra większych miast i zapychają skrzynkę pocztową. Nie jest to do końca prawdą – wielu ludzi wciąż bowiem daje się złapać na ciekawą ofertę dostrzeżoną na małej karteczce A4. To właśnie na niej możemy zawrzeć możliwie najwięcej informacji, chwytliwe hasło, przyciągającą grafikę czy interesujące zdjęcie.

Ulotki promocyjne możemy swobodnie rozdawać w pobliżu naszej działalności. Jeśli nasz budynek nie mieści się na głównej ulicy, tylko w jej pobliżu, warto do nich dołączyć również prowizoryczną mapkę, która pozwoli w szybkim tempie dostać się do nas. Rozdawanie powinno odbywać się w sposób kulturalny – jeśli ktoś ma zajęte obie ręce, nie próbujmy mu na siłę wciskać ulotki. Postarajmy się również odgadnąć zamiary i potrzeby przechodnia. Reklama sklepu tytoniowego nie powinna bowiem trafić do rąk 12-latki.

Kolejnym sposobem na kolportaż ulotek jest wkładanie ich do skrzynek pocztowych. Ze względu na sporą ilość reklam, czasem możemy spotkać ogłoszenie z prośbą o ich niewrzucaniu. Jak najbardziej się do niej dostosujmy. Ulotki promocyjne bowiem mogą rozwścieczyć takiego odbiorcę, który zrobi nam nieciekawą reklamę. Tam gdzie nie ma jednak takiej wiadomości, wrzucamy po jednej ulotce.

Można również rozłożyć kilkanaście takich małych reklamowych druków w zaprzyjaźnionych innych sklepach w mieście, z którymi naturalnie nie będziemy konkurować o klientów.

Tagi: , ,

© 2016 - 2018 SuperFury.pl