SuperFury.pl

Czapki z nadrukiem w marketingu firm ubezpieczeniowych

Czapki z nadrukiem

Czapki z nadrukiem

W dzisiejszych czasach istotnym elementem prowadzenia każdej działalności gospodarczej jest marketing. Wśród działań reklamowych i marketingowych, które prowadzi wiele firm różnych branż, wymienić można dystrybucję gadżetów reklamowych. Te rozmaite i różnorodne przedmioty, które, dzięki swoim licznym walorom pomagają przyciągać uwagę potencjalnych klientów i zainteresować ich daną firmą oraz jej ofertą, są popularne wśród reklamodawców właśnie ze względu na wielość możliwych zastosowań. Używają ich w marketingu różne firmy, w tym m. in. firmy ubezpieczeniowe.

Wśród gadżetów używanych w reklamie przez ubezpieczalnie wymienić można czapki z nadrukiem. Są one skuteczne w marketingu, ponieważ cechują się praktycznym zastosowaniem w życiu codziennym – jak wszystkie elementy odzieży. Nosimy je bowiem, gdy jest zimno, albo po prostu, gdy chcemy podkreślić nasz styl czy wpisać swój ubiór w aktualne trendy mody.

Ubezpieczalnie są firmami ogólnopolskimi, które z pewnością mają pieniądze na marketing o dużym zakresie. Dlatego mogą sobie pozwolić na rozdawanie gadżetów takich jak wspomniane czapki osobom, które już z oferty tej firmy skorzystały. Tym bardziej, że będzie to odebrane jako miły podarunek, który może zadecydować o tym, że klient skorzysta z tej oferty raz jeszcze, np. przy innego rodzaju polisie ubezpieczeniowej. Jest to pierwsza forma dystrybucji: wśród swoich klientów.

Ale czapki z nadrukiem mogą też być wręczane, jako upominek, przechodniom na ulicach. Jest to także działanie popularne i skuteczne, gdyż pozwala dotrzeć do dużej liczby potencjalnych klientów, spośród przypadkowych osób. Powinno odbywać się to w miejscach ruchliwych, najczęściej w większych miastach, ewentualnie w pobliżu atrakcji turystycznych położonych poza granicami miast. Miejsca, gdzie ludzie przychodzą, aby odpocząć czy zrelaksować się, jak parki czy centra handlowe, także są dobre.

czapki z nadrukiem są także rozdawane na imprezach plenerowych. Jest to trzecia forma dystrybucji, choć w przypadku ubezpieczalni jest najmniej popularna.

Tagi: , ,

© 2016 - 2018 SuperFury.pl